Subscribe:

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Alicia Keys: υπογράφει τα limited Reebok Classics

Σούπερ αποκλειστική συνεργασία της Alicia με τη Reeebok

Η Reebok ανακοίνωσε την αποκλειστική συνεργασία της με την Alicia Keys, 14 φορές νικήτρια βραβείου GRAMMY® , τραγουδίστρια, στιχουργό, παραγωγό, ηθοποιό, συγγραφέα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στους New York Times, επιχειρηματία αλλά και ανθρωπίστρια.

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα

Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, η Alicia Keys λανσάρει τη δική της limited edition Reebok Classics συλλογή FW `12, προσθέτοντας σε αγαπημένα classics κομμάτια όπως το Freestyle Hi, Freestyle Double Bubble, Classic Nylon Slim και Princess τη δική της πινελιά. Ξεδιπλώνοντας το δημιουργικό της ταλέντο, η Alicia Keys εργάστηκε με τη σχεδιαστική ομάδα της Reebok σε όλα τα στάδια δημιουργίας της συλλογής, από την επιλογή των αγαπημένων της Classics σχεδίων μέχρι την επιλογή συγκεκριμένων υλικών και χρωμάτων για να τα ανανεώσει.

Το αποτέλεσμα της συλλογής περιλαμβάνει πολυτελή υφάσματα, μοντέρνα στυλ και υλικά που θα τραβήξουν όλα τα βλέμματα, ενώ είναι σίγουρο ότι θα γοητεύσει τους trendsetters που βρίσκονται στο τέλος της εφηβείας τους και γύρω στα είκοσι.

Για να υποστηρίξει το λανσάρισμα της νέας της συλλογής, η Alicia Keys πρωταγωνιστεί επίσης στην παγκόσμια καμπάνια των Reebok Classics FW `12 με το τηλεοπτικό σποτ να προβάλει το ταξίδι αναζήτησης της Keys προς την κορυφή ενάντια στις μεγαλύτερες προβλέψεις του κόσμου και της πόλης της, της Νέας Υόρκης.

Ο Todd Krinsky, Head of Reebok Classics, αναφέρει «Η Alicia είναι φαν της Reebok εδώ και πολύ καιρό και είμαστε κι εμείς μεγάλοι θαυμαστές της, επομένως είναι πραγματικά μία τέλεια συνεργασία, η οποία δεν είναι απλώς ένα συμβόλαιο, αλλά μία αληθινή συνεργασία όπου η ίδια μπορεί να δείξει τη δημιουργικότητά της σε τομείς εκτός μουσικής. Έχει ασχοληθεί προσωπικά με το σχεδιασμό της συλλογής της και τη δημιουργία μίας καμπάνιας που αντιπροσωπεύει τέλεια εκείνη και τη Reebok και γιορτάζει τη δυναμικότητα των νέων γυναικών σε όλο τον κόσμο».

«Ξεκίνησα να φοράω τα Freestyles όταν ήμουν παιδί. Το Freestyle Hi ήταν το πρώτο μου ζευγάρι και με πηγαίνει πίσω σε μία ανέμελη εποχή. Το σχέδιο είχε μεγάλη αποδοχή στο street style και λατρεύω το γεγονός ότι έχει παραμείνει έτσι ακόμη και σήμερα. Τα Classic Nylon Slim έχουν τόσο τέλεια γραμμή, είναι σίγουρα τα αγαπημένα μου sneakers. Τα Freestyle Hi έχουν στιγματίσει το παρελθόν μου, τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα κι έχουν καταφέρει να παραμείνουν μέχρι και σήμερα τόσο νεανικά όπως ήταν και τότε. Αλλά τα νέα μου αγαπημένα είναι τα Double Bubble!!! Τα έχω ερωτευτεί!

Η συνεργασία με τη Reebok προέκυψε πολύ φυσικά για μένα. Είμαι fan της μάρκας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Τα Freestyle είχαν πρακτικά γίνει ένα μ΄ εμένα κατά της διάρκεια της εφηβείας μου. Λάτρευα να φοράω τα hi-top μου! Είναι από εκείνες τις μάρκες που έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου και η συνεργασία μαζί τους έδεσε πολύ φυσικά. Έχω ενθουσιαστεί που θα φέρω τη Reebok σε μία νέα εποχή.»

Alicia Keys



www.womenonly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου